פח למטבח – מה הוא כולל?

פח למטבח הוא אחד הפריטים החשובים ביותר – ובזכותו נוכל לשמור על בית נקי. נוהגים לבשל מדי יום ארוחת ערב במטבח? מארחים חברים ובני משפחה המותירים אחריהם לכלוך? בין אם מדובר בחומרי גלם איכותיים ובין אם מדובר בגודל מיכל הריקון – על הפח להיות עמיד כך שהמטבח שלנו יישאר נקי תמיד. הפח הקודם במטבח התפרק ואתם זקוקים לאחד חדש? הצוות של חברת אמבטיקה יסייע לכם לבחור פח חדש ואיכותי.

 

עיצוב הבית כולל הרבה מעבר לצביעת הקירות או ריהוט הסלון – כדי לאפשר תנאי מחייה ברמה גבוהה, חשוב, במקביל, לבחור פריטים סניטריים מומלצים ויעילים. אחד מפריטים אלו הוא פח המיועד למטבח. אנו חיים בעידן בו כבר לא מספיק להיעזר בדלי או בשקית זבל ולזרוק אותה באחת מפינות הבית. במילים אחרות, כאשר אנו מעוניינים להפטר ממוצר כזה או אחר שאין לנו בו צורך – חשוב לרכוש פח מיוחד שיאחסן את הפסולת שלנו וגם ינטרל ריחות לא נעימים. זקוקים לפח חדש למטבח שלכם? בטרם תרכשו אחד (או שניים), חשוב להבין מה פח זה אמור לכלול:

  • חומרי גלם – בכדי שהפח ילווה אותנו לתקופה ארוכה, חשוב לרכוש פריט המורכב מחומרי גלם איכותיים. בהתאם לכך, נמליץ לרכוש פח עשוי פלסטיק או נירוסטה: לא רק שנוח לנקות חומרי גלם אלו, הם אף עמידים בפני מפגעים שונים כדוגמת חלודה. בנוסף, הם אינם מעלים ריחות רעים – כך שהמטבח שלכם יישאר ריחני ומזמין.
  • גובה של הפח – בשל העובדה שמדובר בפריט בו תשתמשו לעיתים קרובות, חשוב לקחת בחשבון את היבט הנוחות. למה הכוונה? על הפח לא להיות גבוה או נמוך מדי, כך שלא תאלצו להתכופף בכל פעם שתזרקו דבר מה לכיוונו.
  • איטום מקצועי – חלק מהפסולת אותה נזרוק לפח מעלה ריחות לא נעימים. בכדי שהמטבח שלנו לא יתמלא בריחות הללו, על הפח להיות אטום כאשר הוא כולל, במקביל, פתח אוורור פנימי.

 

לשמור על הניקיון בבית

פח למטבח ישלים את הריהוט של חדר זה כנדרש, כאשר בזכותו תוכלו להיפטר ממוצרים שאין לכם צורך בהם יותר – וללא תופעות לוואי. זקוקים לפח חדש לחדר המטבח? חברת אמבטיקה, מבית ניו סטאר – כלים סניטריים, תשמח להציג בפניכם את מגוון המוצרים האיכותי שברשותה.